DITL Sector 5: ”Nu mai trebuie să stai la coadă la ghișeu, rezolvăm online”. Un număr semnificativ de bucureșteni cu domiciliul în acest sector pot acum să-și trimită documentele, pentru validarea lor, prin e-mail sau direct pe platforma online a acestei entități. Și, e foarte important de știut, DITL Sector 5 are, în timpul programului normal de lucru, oameni care răspund la telefon prompt, pe numerele ce pot fi găsite ușor pe site-ul instituției, care îi pot ajuta pe cetățeni să-și rezolve problemele pe care le au.
Aproximativ o treime dintre funcționarii Direcției de Taxe și Impozite Locale a Sectorului 5 sunt în prezent în concediu de odihnă. O altă parte importantă dintre angajații acestei instituții lucrează de acasă, din cauza carantinei totale, dar cel mai îmbucurător, dacă putem folosi acest cuvânt în aceste vremuri tulburătoare, este că oamenii au înțeles să nu mai vină la sediul DITL Sector 5 ca să-și plătească dările către stat la ghișeu, spune Iulian Mane, Inspector Principal la DITL-ul Sectorului 5.
Caută semnul «Centru de plăți un-doi», cât mai aproape de locuință
Iulian Manea, adaugă că aceste plăți sau alte înregistrări de documente se pot face la fel de bine și de acasă, din fața calculatorului. Și, în plus, se câștigă și timp și eviți și risul de a te infecta cu virusul COVID-19, care a îngrozit pe toată lume. DITL Sector 5 face tot ce se poate pentru a veni în sprijinul oamenilor și a-i ajuta. Măcar de ar fi așa peste tot.