Americanii cumpără tot: Grupul Softvision, firmă fondată de un român, vândută pentru 550 mil. de dolari

Softvision anunță dezvoltarea globală a companiei la un nivel fără precedent prin tranzacția cu Cognizant, unul dintre cei mai mari jucători la nivel global, cu peste 261000 de angajați, prezent în Fortune 500 și pe locul 3 în top 10 al Global IT Service Providers. Tranzacția va fi finalizată până la sfârșitul anului 2018.

Cu o istorie de peste 20 de ani, Softvision este un partener transformațional de încredere pentru portofoliul său de clienți prezenți în Fortune 500, nume sonore la nivel internațional din diferite domenii de activitate.

Tranzacția cu Softvision este un pas important în strategia Cognizant, sinergia creată prin îmbinarea competențelor ambelor companii plasează Cognizant în topul celor mai renumite companii de software din lume, oferind clienților săi soluții inovative scalabile la cote globale.

Cognizant a cumpărat Softvision pentru suma de 550 de milioane de dolari. Firma fondată de Laurențiu Russo are peste 2.850 de angajați și a fost fondată în Silicon Valley, având sediul actual în Austin, Texas.

Garant al calității excepționale a produselor și serviciilor oferite, brandul Softvision și modul de operare al companiei, orientat spre clienți, oameni, proiecte și calitate, va fi păstrat și după preluarea de către Cognizant.

„Este un pas spectaculos în istoria Softvision, istorie ce a început în urmă cu 20 de ani în Cluj-Napoca, România. Traseul nostru va continua să fie abrupt ascendent și în acest rol de vârf de lance al Cognizant Digital Business. Succesul nostru este bazat în totalitate pe expertiza de neegalat a inginerilor noștri de software din România, iar acum Cognizant ne va aduce scala globală de care aveam nevoie. Vom continua să oferim soluții software de ultimă generație pentru marile branduri ale lumii” ne spune Laurențiu Russo – Founder al Softvision.

“Pentru a fi competitivi în economia digitală, inovația, viteza de implementare, aplicabilitatea în business, metodele agile de dezvoltare și utilizarea tehnologiilor de ultimă oră sunt vitale pentru clieții noștri.” ne spune Gajen Kandiah – President, Cognizant Digital Business.

“Cultura Softvision, oamenii talentați, prezența globală, modelul de lucru format din echipe multidisciplinare, se pliază perfect pe modul de lucru colaborativ al Cognizant, facilitând inițiative de complexitate ridicată”, completează Gajen.

Softvision este un partener transformațional și de încredere pentru portofoliul său de clienți precum Estee Lauder, Groupon, Macy’s, Goldman Sachs, Mozilla, Saks Fifth Avenue, Bloomingdale’s, Seagate etc.