PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Retail

Retailerii de fashion au spart gheața: Reduceri de până la 50% în majoritatea magazinelor

Autor: Ilinca Pop | miercuri, 13 ianuarie 2016 | 0 Comentarii

Nerăbdarea nu pare să strice treaba marilor retaileri de fashion, care s-au grăbit să taie chiar și jumătate din prețurile produselor cu câteva zile înainte de data oficială, respectiv 15 ianuarie.

Este suficient să faci un tur al magazinelor și aproape că îți dorești să cumperi toate acele haine sau cizme pe care le-ai văzut acum o lună în vitrine, dar mult mai scumpe.

Acum, vitrinele sunt desenate frumos cu cifre: ”30/40/50%” . Cel puțin, într-o primă fază, reducerile nu vor depăși 50%, urmând să ajungă, în luna februarie, și la 70 – 80%.

”În această perioadă, într-o lună, încasările aproape că se dublează, comparativ cu o lună obișnuită din an. Volumul este foarte mare, se vând foarte bine produsele de iarnă, dar și cele potrivite pentru primăvară și toamnă”, a spus reprezentantul unui magazin Zara, care a dorit să-și păstreze anonimatul.

Odată cu venirea în piața românească a bradurilor precum Zara, Massimo Dutti, H&M, Mango, Reserved sau C&A, această industrie s-a schimbat radical și nu există an în care să nu asistăm la reduceri masive, care îngroașă profitul companiilor.

În general, aceste reduceri sunt stabilite în perioada 15 ianuarie -15 aprilie, condiţia fiind ca retailerii să notifice primăria cu privire la perioada de soldare şi la produsele de sezon la care vor aplica reducerile.

Această modă pe care au adus-o brandurile internaționale acum mai mulți ani, a fost împrumutată rapid și de magazinele românești. Fără excepție. Nissa, de exemplu, brand aflat între cele mai cunoscute din România, are deja o campanie de reduceri de până la 50%, afișată pe propriul magazin online, plus o extra reducere de 15%.



SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.