În Statele Uunite, situaţia este şi mai gravă, după ce gigantul fast-food a raportat scăderi ale vânzarilor per restaurant, de 4,6%.
Graficul arată prăbuşirea uluitoare a vânzărilor în SUA per punct de desfacere, în ultimii cinci ani.
Vânzări per punct de desfacere reprezintă vânzările la toate restaurantele McDonald deschise de cel puţin 13 luni, inclusiv în cele închise temporar.
Compania McDonalds a anunţat, de asemenea, că rezultatele în cel de-al patrulea trimestru vor fi cel mai probabil afectate de continuare de performanţele negative, precum şi de impactul câştigului pe acţiune de la 0.07 dolari la 0.10 dolari, din cauza unei probleme de aprovizionare în China şi de la 0.07 dolari la 0.09 dolari pe acţiune din cauza întăririi dolarului american.
McDonalds a anunţat într-o declaraţie că munceşte "cu sârguinţă pentru a-şi spori piaţa, simplifica meniul şi pentru a pune în aplicare o structură organizatorică la nivel local pentru a îmbunătăţi realaţia cu consumatorii."
Cifrele dezamăgitoare ale McDonalds apar ca urmare a creşterii competiţiei în America, compania urmând să facă faţă unor alte restaurante, cum ar fi Chipotle. Săptămâna trecută am observat că însăşi Federal Reserve, în raportul său privind economia americană, arăta că apetitul consumatorilor faţă de puncte de vânzare cum ar fi Chipotle, în defavoarea lanţuri de desfacere mai îndepărtate, cum ar fi McDonalds.
CEO-ul McDonald, Don Thompson, a luat act de schimbarea atitudinii consumatorilor, fapt care a afectat compania şi a descris cu exactitate cum e sa mananci la Chipotle, competitorul McDonald.
"Clienţii doresc să personalizeze masa cu ingrediente relevante la nivel local", a spus Thompson. "De asemenea, ei doresc să se bucure de masă într-o atmosferă contemporană, primitoare. Şi îşi doresc mai multe opţiuni. Opţiuni în felul în care comandă, opţiuni în ceea ce comandă şi în felul în care sunt serviţi."
În prezent lanţul de restaurante Chipotle oferă peste 600.000 de moduri de a comanda mâncare.
În al treilea trimestru, vânzarile per restaurant Chipotle au crescut cu 19,8%. În aceeaşi perioadă vânzărire per restaurant McDonald au scăzut cu 3,3%.
-
Brandul american Michael Kors şi-a închis primul magazin ...
-
La fiecare zece minute, un client din România cumpără un ...
-
Bătăi de cap pentru antreprenori: Cifrele BNR și FMI pentru ...
-
-
Magazinele H&M caută angajaţi pentru magazinele din toată ...
-
-
-
Factură umflată la energia verde. Zeci de fabrici scutite de ...
-
-
-
Saxo Bank: Trei motive pentru care obligațiunile de Trezorerie ...
-
-
-
Lumea este sufocată de datorii. Tot PIB-ul Chinei, împrumutat ...
-
“Verde” pentru noul stadion Rapid de 27 de milioane de euro ...
-
Compania din Giurgiu care este unică în Europa. Produsele ...
-
Industria secretă din timpul regimului comunist. România era ...
-
Râurile din România unde găsești AUR doar plimbându-te pe ...