Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Actualitate Auto

e-Evolution, primul concept Mitsubishi după intrarea companiei în Alianța Renault Nissan

Autor: | | 0 Comentarii

La a 45-a ediţie a Salonului Auto de la Tokyo, Mitsubishi Motors Corporation (MMC) va prezenta conceptul e-Evolution, un SUV complet electric care încorporează noua strategie de brand a MMC exprimată prin sintagma „Drive your Ambition”.

Vehiculul este un prototip care ilustrează direcţiile strategice ale brandului Mitsubishi. El încorporează punctele forte ale unui SUV cu cele ale unui vehicul electric (EV) şi abilitatea de a integra noi sisteme pentru a oferi clienţilor o experienţă auto conectată.

Sub noul slogan „Drive your Ambition”, MMC speră să îşi extindă baza de clienţi, echilibrând originea sa, performanţele şi fiabilitatea, cu SUV-uri şi Crossovere inovatoare. Ca pionier în domeniul vehiculelor electrice, MMC se va extinde şi va accelera desfăşurarea de forţe legată de EV şi va împinge limitele tehnologice cu un sistem de inteligenţă artificială (AI) bine integrat, conectivitate, sistem informatic la bord şi în cloud.

„Urmărim să furnizăm vehicule care îndeplinesc dorinţele clienţilor noştri printr-un design remarcabil combinat cu forţă, autenticitate şi funcţionalitate atent calculată.” a declarat directorul pentru Design Global al MMC, Tsunehiro Kunimoto. Robust şi ingenios, limbajul de design al Mitsubishi e-Evolution Concept, este un studiu al contrastelor. Vehiculele viitorului de la Mitsubishi Motors sunt menite să fie sincere, rezistente şi funcţionale. În acelaşi timp, vor fi inteligente, ingenioase, vor da tonul modei şi vor fi avansate din punct de vedere tehnologic. 

În interior, habitaclul conceptului arată că designerii au avut libertatea de a merge dincolo de limitele tradiţionale. e-Evolution Concept este acţionat de trei motoare electrice, iar absenţa unui motor mare cu combustie internă sub capotă a oferit designerilor spaţiul pentru a realiza un habitaclu inedit. Panoul său de instrumente pare că pluteşte în faţa şoferului. Un ecran plat de mari dimensiuni se întinde pe întreaga lăţime a bordului. Acestal este flancat de două ecrane ceva mai mici care prezintă imagini de la camerele din faţă şi spate. 

Conceptul Mitsubishi include un sistem de tracţiune integrală pentru o performanţă bună pe drum. Sistemul de propulsie foloseşte un singur motor pentru a acţiona roţile din faţă, completat de un sistem Dual Motor Active Yaw Control (AYC) care cuplează două motoare printr-o unitate de vectorizare a cuplului controlată electronic. Toate acestea sunt integrate în sistemul MMC unic de control dinamic al vehiculului Super All-Wheel Control (S-AWC). Sistemul AI este „creierul” Mitsubishi e-Evolution Concept şi este menit să amplifice aptitudinile şoferului. Există o serie de senzori care permit sistemului să detecteze imediat modificările în condiţiile de drum şi trafic, precum şi intenţia şoferului.

 

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro