Miele a avut în 2015 o cifră de afaceri de 15,6 milioane lei, aproximativ 3,5 milioane euro, cele mai populare produse fiind aspiratoarele maşinile de spălat şi uscătoarele. Cel mai ieftin produs Miele este un aspirator care costă 650 de lei, iar cel mai scump un cuptor de 90 cm care are un preţ de 32.000 lei.  Spre comparaţie, în Germania, cele mai vândute produse sunt maşinile de spălat şi uscătoarele, iar cifra de afaceri este de un miliard de euro.

“Sunt convinsă că  orice cetăţean german are cel puţin un produs Miele”, a declarat Loredana Butnaru, director de vânzări Miele România. „În ţara noastră, clienţii Miele sunt persoane educate, cu venituri peste  medie, care călătoresc, au avut primul contact cu brandul în afara ţării şi se informează înainte de a face o achiziţie”, spune Butnaru.

Pe parcursul anului trecut Miele a încheiat parteneriate noi şi a deschis două magazine în Sibiu şi Târgu Mureş. Compania va mai deschide anul acesta încă două magazine, dar nu a specificat locaţia lor. Compania vinde 90% dintre produse în magazine şi doar 10% online, eMAG reprezentând 5% din vânzările pe internet. Cei mai mulţi clienţi sunt din Capitală 25%, iar anul trecut pe locul doi la vânzări a fost oraşul Braşov. La finalul anului trecut, Miele avea o reţea de 30 de parteneri şi 70 de magazine împărţite în trei categorii: parteneri Miele exclusiv, unde sunt comercializate doar produsele brandului, reţele de magazine specializate în vânzările de mobilier de lux, şi magazine independete de electro-IT.

La nivel global, Miele are 17.660 de angajaţi şi este prezent în 50 de ţări. Miele este o afacere de familie, aparţinând familiilor Miele şi Zinkann.