În cazul asigurărilor de viaţă tradiţionale, creşterea se ridică la 46%, până la 24,48 de milioane de lei, faţă de rezultatul înregistrat în primul semestru al anului trecut, de 16,74 milioane de lei. La nivelul asigurărilor de viaţă legate de fonduri de investitii (unit linked) creşterea a fost de 8,6%, până la nivelul de 6,3 milioane de lei.

 „Rezultatele din prima jumătate a anului ne demonstrează că am reuşit să păstrăm un ritm de creştere sănătos al business-ului din România şi rămânem dedicaţi misiunii noastre de a-i ajuta pe români să îşi asume responsabilitatea propriului viitor financiar. Strategia noastră de bancassurance a însemnat, în prima parte a anului, încheierea unui nou parteneriat  şi ne dorim ca, până la finele anului, să putem anunţa un altul. Vom continua să dezvoltăm relaţiile cu brokerii parteneri şi, în acelaşi timp, rămânem deschişi la oportunitatea unei noi achiziţii în piaţă”, declară Sînziana Maioreanu, CEO Aegon România.

La nivel global, Grupul Aegon a înregistrat în al doilea trimestru al anului 2015 venituri de 2,44 miliarde de euro, mai mari cu 18% faţă de al doilea trimestru al anului 2014. În aceeaşi perioadă, grupul a raportat un profit brut de 549 de milioane de euro, în creştere cu 7% faţă de perioada aprilie – iunie 2014. Acesta deţine un surplus de capital de 1,5 miliarde de euro şi anunţă un dividend final de 12 eurocenti/acţiune, în creştere faţă de anul trecut.