Telekom România introduce Office 365 în portofoliul de soluții pentru clienții business

Telekom Romania anunță disponibilitatea suitei Microsoft Office 365, cea mai apreciată soluție de comunicare, colaborare și productivitate, pentru clienții săi companii.

“Telekom Romania are, în prezent, cel mai extins portofoliu de soluții cloud din România și ne bucurăm să adăugăm astăzi o nouă componentă de top, prin pachetele Office 365”, a spus Vasile Voicu, Manager Managementul Produsului Core Segment Business Romania, grupul Telekom Romania.

Cu Office 365, clienții Telekom Romania beneficiază de întreaga suită de aplicații și instrumente de lucru Microsoft, la prețuri foarte atractive: aplicații desktop (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher), aplicații online (Word online, Excel online, PowerPoint online, OneNote online, Outlook.com, Calendar, Contacte), 1 TB spațiu de stocare în cloudîn OneDrive, serviciu de e-mail (Microsoft Exchange Online), mesagerie instant, soluții de conferință audio-video (Lync), instrumente de colaborare în echipă, portaluri interne și site public (SharePoint), rețele sociale private (Yammer).

Astfel, pachetele Office 365 oferă clienților business ai Telekom Romania interconectivitate și mobilitate și le permite angajaților să colaboreze și să lucreze în condiții optime, de oriunde și de pe orice dispozitiv: smartphone, tabletă, laptop sau PC.

Clienții businessTelekom Romania pot achiziționa serviciile Office 365 sub forma unui abonament lunar, inclus pe factura de servicii Telekom.