Starea de alertă. Cum se depun dosarele de pensionare în această perioadă

În contextul stării de alertă, reprezentanții Casei Naționale de Pensii Publice (CNPP) au explicat cum se procedează pentru depunerea dosarului de pensii.

Reprezentații CNPP recomandă ca cererile și documentele pentru depunerea dosarului de pensionare să fie trimise prin intermediul serviciilor poștale, de curierat sau online. CNPP a mai trasmis că actele trebuie să fie transmise în original pentru a evita un drum la ghișeu.

Accesul în spaţiile închise va fi asigurat în condiţii de siguranţă sanitară și distanţare socială, cu respectarea fluxurilor și a traseelor definite.

Ce au mai transmis aceștia

„Recomandăm posibilitatea transmiterii cererilor și a documentelor prin intermediul serviciilor poștale, de curierat și poștă electronică, facilitând accesul la serviciile caselor teritoriale de pensii și pentru persoanele care nu se pot deplasa la sediile acestora, plăţii prin cont bancar a contribuţiilor de asigurări sociale și a ajutoarelor de deces.

Pentru celelalte tipuri de servicii activitatea va continua și va fi asigurată telefonic și prin intermediul mijloacelor moderne de comunicare, mail, datele de contact fiind afișate pe pagina de internet a caselor teritoriale de pensii”, au anunțat cei de la Casa Naţională de Pensii.

Contact casele de pensii din București

Sectorul 1: 031-805.2432
Sectorul 2: 031-805.2439
Sectorul 3: 021-326.0562
Sectorul 4: 021-326.0563
Sectorul 5: 031-805.2440
Sectorul 6: 031-432.9924

Pensii Internaţionale: 031-80