Românii înnebuniţi după tabletele Allview. Braşovenii au o cotă de piaţă de 17%

Braşovenii de la Allview au vândut peste 15.000 de tablete de la lansarea gamei AllDro în decembrie 2010 până în prezent. Raportat la estimările specialiştilor din piaţa IT din România, acest număr de unităţi reprezintă o cotă de piaţă de aproximativ 17% pe acest segment.

Gama de tablete DroSeries este formată în prezent din cinci modele de tablete în diverse configuraţii de memorie, conexiune la internet şi design. Tableta AllDro Speed este numărul unu în preferintele utilizatorilor datorită specificaţiilor avansate la un preţ accesibil.

“Mulţumim clienţilor şi colaboratorilor noştri pentru încrederea pe care ne-au arătat-o în ultimii ani. Datorită lor cota de piaţă a companiei noastre din piaţa tabletelor a crescut semnificativ, atât ca valoare, cât şi ca volumul al vânzărilor. Pentru că  ne dorim în continuare o creştere constantă a cotei de piaţă în luna iunie vom lansa două tablete în aceeaşi formulă accesibilă ca preţ. Prin funcţii 3G şi GPS integrate, noile modele vor atinge un nou nivel de performanţă în ceea ce priveşte mobilitatea şi conectivitatea. Bazându-ne pe rezultatele anteriore suntem încrezători că acestea vor încânta utilizatorii şi se vor bucura de succes” a declarat Lucian Peticilă, Manager General Allview.

Viitoarele dispozitive AllDro Speed Satellite şi AllDro Speed 3G vor avea ecran de 7” capacitiv, sub un centimetru grosime, procesorul grafic: Mali 400MP şi acces la cele mai populare magazine de aplicaţii.