Românii au mâncat SHAORMA de la DRISTOR de aproape TREI MILIOANE DE EURO

La Dristor este coadă la shaorma indiferent dacă e zi sau noapte și asta se reflectă în cifre: lanțul de shaormerii La Dristor a raportat pentru 2013 o cifră de afaceri de peste 13 milioane de lei (echivalentul a aproape 3 milioane de euro la un cursul mediu BNR pe 2013 de 4,41 lei). Creşterea faţă de anul trecut este de un milion de euro.

Cea mai de succes shaormerie din România a terminat anul tot pe profit, fiind prima dată după mulţi ani când aceasta marchează profit.

Astfel, profitul lanţului de shaormerii La Dristor a fost în 2013 de 372.009 de lei, după o pierdere de 834.017 de lei raportată în anul anterior.

Conform cifrelor de la Finanțe, în 2011 La Dristor pierduse 565.421 de lei.

Dristor Kebab s-a înfiinţat în 1999, în cartierul Dristor, şi a devenit un brand în Bucureşti. În cei 13 ani s-au extins şi în Centrul Istoric, şi în Tineretului şi chiar în mall.

Numărul angajaţilor lanţului de shaormerii a crescut în 2013 la 153 de persoane.