Răsfăţ de lux pentru clienţii de top ai hotelurilor de cinci stele

Hotelurile de cinci stele din România au decis să-şi răsfeţe clienţii cu cosmetice de lux. Branduri precum Bvlgari, Armani sau Chopard sunt printre cele mai solicitate furnizorilor de produse cosmetice pentru industria ospitalităţii. Opt hoteluri din România au ales să ofere oaspeţilor seturi de lux ce poartă numele unor mărci de prestigiu internaţional, precum Bvlgari, Armani, Chopard sau Bogner, distribuite în România. Potrivit Adrianei Grosu, marketing manager al Concept Hote

Hotelurile de cinci stele din România au decis să-şi răsfeţe clienţii cu cosmetice de lux. Branduri precum Bvlgari, Armani sau Chopard sunt printre cele mai solicitate furnizorilor de produse cosmetice pentru industria ospitalităţii.

Opt hoteluri din România au ales să ofere oaspeţilor seturi de lux ce poartă numele unor mărci de prestigiu internaţional, precum Bvlgari, Armani, Chopard sau Bogner, distribuite în România. Potrivit Adrianei Grosu, marketing manager al Concept Hotels, firma care reprezintă în România furnizorul german Ada Cosmetics, cel mai solicitat brand este Bvlgari. „Această marcă se bucură de un grad ridicat de notorietate pe piaţa românească, motiv pentru care hotelierii optează pentru ea“, explică Adriana Grosu. Majoritatea hotelurilor (cinci din Capitală şi câte unul de pe litoral şi de la munte) care au apelat la dotarea camerei şi a băii cu astfel de cosmetice sunt clasificate la cinci stele, doar unul singur fiind de patru stele, West City Hotel din Cluj, inaugurat în februarie 2009. În categoria clienţilor ce achiziţionează produse cosmetice de lux este inclus şi restaurantul Illusions din Bucureşti.

Avantajele folosirii unor produse de lux ţin de imaginea hotelului, de dorinţa acestuia de a se diferenţia pe piaţa furnizorilor de servicii turistice. „Hotelierii aspiră la identificarea cu brandul de prestigiu, lucru care de multe ori se şi întâmplă“, mai afirmă Grosu.

Imaginea contează, dar şi costă

Cât îi costă pe hotelieri să folosească branduri de lux în camere? În funcţie de linia de cosmetice aleasă, setul de produse oferit, precum şi de accesorii (bureţel cu silicon pentru lustruirea pantofilor, cască de duş, set de cusut, set igienic etc.) costurile se situează între 6 şi 20 de euro pe camera dublă. Dacă vorbim de seturi cadou, costurile urcă la câteva zeci de euro.f

În general, hotelierii achiziţionează aceste produse de lux pentru a le oferi oaspeţilor ce aleg apartamentele sau cu ocazia unor evenimente speciale (sărbători, inaugurări, alte petreceri). „Din informaţiile deţinute de noi, Carol Parc Hotel şi Lux Garden din Azuga sunt singurele unităţi de cinci stele ce oferă absolut tuturor clienţilor cosmetice de lux, acestea putând fi găsite în toate camerele“, spune Adriana Grosu. O noapte de cazare la Carol Parc Hotel costă, în medie, 150 de euro, în timp ce la Lux Garden, în jur de 180 de euro. „Am decis să folosim astfel de produse întrucât clienţii noştri sunt deosebiţi şi, cel mai adesea, sunt obişnuiţi cu un astfel de tratament“, spune Adrian Petre, proprietarul hotelului Carol Parc. Hotelul de cinci stele Radisson SAS a început să pună la dispoziţia clienţilor cosmetice de lux odată cu venirea Madonnei în România. „Doar în apartamentul prezidenţial sunt astfel de produse, dar luăm în calcul şi posibilitatea ca astfel de produse să fie disponibile şi în alte tipuri de camere“, spun reprezentanţii hotelului.

Pentru acei hotelieri care pun preţ pe protejarea mediului şi au şi sume ceva mai mari în buget pentru dotarea camerelor şi a băilor există varianta optării pentru produse cosmetice ecologice, tot de lux, dar al căror cost este mai mare cu minimum 10%.

Intenţiile bune ale managerilor hotelurilor de lux nu se vor opri aici. Există tot mai multe unităţi care încearcă să se ridice, în ciuda crizei, la standardele ridicate cu care sunt obişnuiţi clienţii de peste hotare.

20 de euro este preţul maxim pentru echiparea  unei camere de hotel standard dublă. Dacă se oferă şi seturi cadou, tariful urcă la câteva zeci de euro

Carol Parc Hotel Bucureşti *****
Bucureşti
Bvlgari Green în toate camerele şi Bogner la restaurant

Apart Monte Carlo Palace *****
Bucureşti
Bvlgari White sunt distribuite doar în unele din camerele aparthotelului 

Hotel Lux Garden *****
Azuga
Bvlgari Green sunt distribuite în toate camerele şi apartamentele hotelului

Hotel Radisson Sas *****
Bucureşti
Bvlgari în apartamentul prezidenţial. Prima beneficiară a cosmeticelor a fost Madonna

West City Hotel ****
Cluj
Armani Oaspeţii care se bucură de răs­făţul de lux sunt doar cei cazaţi în apartamentele hotelului

Hotel California *****
Mamaia
Bogner Hotelul de pe litoral este printre primele care au apelat la cosmeticele de lux 

HOTEL VEGA *****
Mamaia

Chopard Cele 97 de camere sunt aranjate în stil feng shui, iar de Chopard beneficiază doar câteva