Revigorarea retailului a impulsionat piaţa pavajelor

Deschiderea tot mai multor centre comerciale, dar şi semnele timide de revenire a pieţei rezidenţiale au ajutat piaţa pavajelor. Un exemplu concret este compania Elis Pavaje, care a înregistrat în 2011 o creştere de 47% a cifrei de afaceri, ajungând la 84,6 milioane lei, faţă de 57 milioane lei în 2010.

Rezultatele pozitive se datorează creşterii numărului de proiecte realizate din fonduri europene, dar şi revigorării sectorului comercial, în special al marilor lanţuri de retail, care au continuat să deschidă noi unităţi în ţară. Printre cele mai importante proiecte realizate de Elis Pavaje în 2011 se numără Cluj Arena, unde au fost livraţi 14.000 mp de pavaj şi 2.000 metri de borduri şi rigole, stadionul Petrolul Ploiesti, dar şi 19 centre comerciale şi hipermarketuri.
Şi piaţa rezidenţială dă semne de revenire

"2011 a fost un an al proiectelor mari, de anvergură, Elis Pavaje asigurând pentru acestea atât producţia, cât şi serviciile de montaj. Pentru 2012 ne uităm cu mai mare interes spre piaţa rezidenţială, care da semne de revenire, motiv pentru care majoritatea investiţiilor din acest an vor merge pe dezvoltarea de noi produse rezidenţiale şi creşterea calităţii acestora", a declarat Emil Gota, director general Elis Pavaje.

Elis Pavaje este o companie înfiinţată în anul 1991 în Alba, care are în prezent două unităţi de productie în Petreşti (Alba) şi Stoeneşti (Prahova) care asigură un volum de peste 8.000 mp/zi.