Pepsi, Coca-Cola şi Nestle, obligaţi să anunţe că vând apă de la robinet purificată

Marca de apa Aquafina, proprietatea concernului PepsiCo, nu provine dintr-un izvor de munte, asa cum lasa eticheta sa se inteleaga, ci din acelasi loc din care provine si apa de la chiuveta din bucatarie, informeaza Associated Press. In urma initiativei grupului Corporate Accountability International, de a elimina strategiile de marketing ale producatorilor de apa imbuteliata care ofera o imagine falsa asupra sursei de provenienta a produselor, PepsiCo a anuntat ca va inlocui eticheta apei Aqu

Marca de apa Aquafina, proprietatea concernului PepsiCo, nu provine dintr-un izvor de munte, asa cum lasa eticheta sa se inteleaga, ci din acelasi loc din care provine si apa de la chiuveta din bucatarie, informeaza Associated Press. In urma initiativei grupului Corporate Accountability International, de a elimina strategiile de marketing ale producatorilor de apa imbuteliata care ofera o imagine falsa asupra sursei de provenienta a produselor, PepsiCo a anuntat ca va inlocui eticheta apei Aquafina si va scrie pe noua eticheta ca apa este provenita din “sursa de apa publica” in mod vizibil. Apa Aquafina este luata din surse publice si purificata de PepsiCo printr-un proces cu sapte etape.

Urmatoarele marci luate in vedere de Corporate Accountability International sunt Dasani (Coca-Cola) si Nestle Pure Life (Nestle).

Nestle a anuntat ca a inceput sa printeze noi etichete pentru Pure Life pe care scrie ca apa provine din rezervele municipale. Noile etichete vor aparea in cursul anului. Site-ul marcii de apa Dasani anunta ca apa provine din surse publice si este purificata si imbogatita cu minerale, iar Coca-Cola a anuntat ca si pe eticheta actuala a sticlelor scrie sursa de provenienta si sunt sanse mici de confuzie. 

Piata apei imbuteliate a fost evaluata la 11 miliarde de dolari in 2006 iar industria are o rata de crestere de 10%. Segmentul cu cea mai mare crestere este cel al ambalajelor mai mici de 1,5 litri.

Sursa: AP