Neocomm mizează pe vânzări de 0,4 mil. euro, într-o piață a cărei valoare este greu de estimat

Despre piața accesoriilor pentru echipamente portabile și multimedia companiile prezente spun că nu au, în acest moment, o estimare oficială, dar reprezintă circa 15-20% din valoarea pieței echipamentelor cărora le sunt destinate.

Procent care ar putea să crească doar dacă vor apărea jucători noi sau dacă cei prezenți vor veni cu produse care să încurajeze vânzările.
Iar produsele, în cele mai dese cazuri, vin din import. În acest context, sunt și mici importatori care vând de câteva sute de mii de euro, anual, doar pe acest segment.
”Pentru anul acesta estimăm vânzări de aproximativ 0,4 milioane de euro”, spun reprezentanții Neocomm, companie românească specializată în importul și distribuția de accesorii pentru gadgeturi/portabile. Aceste estimări sunt justificate prin lansările de noi colecții și produse în fiecare trimestru.
”În total, pe cele trei branduri booq, Crumpler şi Eastpak, am realizat, în primele trei trimestre din 2013, vânzări de accesorii de gadgeturi în valoare de 300.000 euro", adaugă ei. Recent, compania a lansat o colecţie de toamnă-iarnă ”EASTPAK 2013”, cu genţi şi valize de voiaj. Totodată, pentru genţile EASTPAK, compania estimează vânzări în creştere cu 15% faţă de 2012, până la 300.000 euro, anul acesta.