Media clasică îşi pune toate speranţele de creştere în serviciile digitale

Veniturile provenite din servciiile digitale vor ajunge să genereze tot mai mult din veniturile globale ale companiilor de media, cred directorii executivi intervievaţi de compania de consultanţă financiară şi audit Ernst & Young pentru sondajul "Şansă şi optimism: Cum se pregătesc directorii executivi pentru apogeul erei digitale".

Astfel, jumătate dintre directorii executivi intervievaţi estimează că media digitală va genera o creştere a veniturilor globale si a marjelor cu cel putin 10% în următorii trei ani.
Potrivit acestora, principalele impulsuri pentru această creştere vor fi dispozitivele mobile – telefoane şi tablete.  Totodată, 84% dintre directorii executivi considera foarte important rolul reţelelor sociale pentru comunicarea dintre companiile lor şi clienţi. 

În ciuda creşterii impresionante, industria se va confrunta în continuare cu un mare neajuns, potrivit directorilor executivi, şi anume să convingă consumatorii să plătească pentru serviciile digitale de care beneficiază.
Sondajul a fost realizat în urma intervievării a 34 de directori executivi din companii globale de media şi de divertisment, cu venituri totale de peste 300 miliarde de dolari.