McDonald’s devine cel mai mare retailer de cărţi pentru copii în Marea Britanie

McDonald's ar putea deveni cel mai puternic retailer de cărţi pentru copii în Marea Britanie, în urma deciziei de a adăuga meniului Happy Meal o carte, pe lângă tradiţionala jucărie.

În urma semnării unui contract de colaborare cu editura Harper Collins, lanţul de restaurante fast-food va oferi în următoarele 4 săptămâni un total de 9 milioane de cărţi Mudpuddle Farm (autor: Michael Morpurgo) pentru copiii britanici, scrie The Telegraph.

Ţinând cont că în 2011 se vindeau 6,4 milioane de cărţi pentru copii la fiecare 4 săptămâni, cu un total de 9 milioane de exemplare oferite în acelaşi interval de timp, McDonald’s va deveni cel mai mare retailer de astfel de cărţi în Marea Britanie.

McDonald’s a susţinut o campanie similară în Suedia, iar rezultatele acesteia au fost unele pozitive. Demersul este o nouă încercare a lanţului de restaurante de a-şi îmbunătăţi reputaţia. Alte măsuri luate în acest sens au fost: optarea pentru lapte organic, afişarea numărului de calorii pe meniu şi renovarea restaurantelor.