Mâncarea chinezească s-a vândut mai bine în 2011

Lanţul de restaurante de mâncare chinezească Wu Xing a înregistrat, în 2011, o cifră de afaceri de 4,58 milioane de lei, cu 7% mai mare decât în anul precedent. Remus Tiucă, directorul general al Wu Xing a precizat faptul că, deşi a fost an greu din punct de vedere economic şi cu multe obstacole, firma a crescut, în mare parte rezultatul pozitiv datorându-se extinderii rețelei.

„Anul 2011 se încheie bine pentru noi, nu putem spune că am dat lovitura, dar nici că am fost în prăpastie. Mai ales că în acest an am avut curaj şi ne-am extins în zona Pipera, printr-un restaurant la Pipera Business Tower care deserveşte clădirile de birouri aferente şi nu numai”, a declarat acesta.

În anul 2011, deşi în scădere cu 10% faţă de anul precedent, comanda medie a fost compensată parţial de creşterea numărului de comenzi la domiciliu. Între 300 şi 500 de bucureşteni au comandat zilnic mâncare chinezească. Acest fapt a arătat că publicul consumator al mâncării chinezeşti rămâne fidel acestei bucătării specifice. „Anul 2012 este un an al continuităţii proiectelor deja demarate şi a planurilor de dezvoltare, mai ales că vom deschide un nou restaurant Wu Xing în zona Centrului Vechi al Capitalei”, spune Remus Tiucă.
Odată cu această investiţie, numărul de comenzi zilnice va creşte, iar profitul va fi cu 10% mai mare decât 2011. Cifra de afaceri este prognozată a fi mai mare cu 10% față de cea din 2011, iar planurile de dezvoltare a reţelei de restaurante vor continua să fie principala direcţie de acţiune pentru echipa Wu Xing.