KFC se pregătește de o decizie radicală. Ce vom găsi în restaurantele fast-food

Lanțul de restaurante fast-food KFC se pregătește să ia o decizie surprinzătoare pentru milioanele de clienți din întreaga lume. Deocamdată, KFC face o serie de teste ca să vadă care este reacția clienților.

KFC, urmând exemplul lanţului Burger King şi al „Whopper”-ului său vegetarian, va testa la rândul său o specialitate fără carne, a anunţat luni compania americană cunoscută pentru specialităţile sale din pui fript, relatează AFP.

Un test va fi realizat pe parcursul unei singure zile şi într-un singur restaurant – marţi în Atlanta (Georgia) -, înainte ca oferta să fie apoi extinsă pe întreg teritoriul Statelor Unite, în funcţie de reacţiile clienţilor.

KFC (Kentucky Fried Chicken) s-a asocit cu start-up-ul vegan Beyond Meat, cotat la Wall Street, pentru a propune aripioare şi nuggets pe bază de proteine vegetale.

Burger King a lansat în aprilie, în Statele Unite, o versiune fără carne, dar cu gust similar burgerului său emblematic, „Whopper”.

Burger King s-a asociat la rândul său cu Impossible Foods, un start-up concurent al Beyond Meat pe o piaţă vegană în plină expansiune.