Interbrew Romania si-a crescut vanzarile cu 30% in 2006

Interbrew Romania, filiala a concernului InBev, a intregistrat in 2006 o crestere a vanzarilor de 30% ca volum si a realizat cea mai mare crestere a vanzarilor dintre toate tarile in care detine filiale InBev, informeaza un comunicat al companiei. Piata berii din Romania a crescut in 2006 cu 20,6%, potrivit Asociatiei Berarii Romaniei. “2006 a fost un an exceptional pentru Interbrew Romania, anul cu cele mai mari vanzari din istoria companiei”, a declarat Mihai Ghyka, di

Interbrew Romania, filiala a concernului InBev, a intregistrat in 2006 o crestere a vanzarilor de 30% ca volum si a realizat cea mai mare crestere a vanzarilor dintre toate tarile in care detine filiale InBev, informeaza un comunicat al companiei. Piata berii din Romania a crescut in 2006 cu 20,6%, potrivit Asociatiei Berarii Romaniei.

“2006 a fost un an exceptional pentru Interbrew Romania, anul cu cele mai mari vanzari din istoria companiei”, a declarat Mihai Ghyka, director general Interbrew Romania.

Potrivit comunicatului, vanzarile totale InBev din Europa Centrala si de Est au atins 43,2 milioane de hectolitri, in crestere cu 12,3% fata de 2005. La finalul anului 2006, rezultatele concernului multinational InBev arata o crestere organica de 5,9% comparativ cu anul anterior.

Interbrew Romania este unul dintre principalii producatori de bere de pe piata romaneasca cu o cota de piata de 22%. Compania produce marcile Stella Artois, Beck’s, Bergenbier, Lowenbrau si Noroc, si importa marcile Leffe si Hoegaarden.

 

Sursa: Capital 01 Martie 2007