IAA România are un nou Consiliu Director

În cadrul Adunării Generale de alegeri de aseară, de la sediul IAA, membrii asociaţiei şi-au desemnat prin vot secret conducerea pentru următorii doi ani. Astfel, Alexandra Olaru a fost numită Preşedinte al IAA, în timp ce Felix Tătaru, fostul Preşedinte al organizaţiei, ocupă de astăzi funcţia de Secretar General.

Noul Consiliu Director al IAA România, mandatat pentru următorii doi ani, este format din:
Preşedinte: Alexandra Olaru (Mc Donald’s)
Vicepreşedinte: Sagit Tzur-Lahav (McCann Erickson)
Secretar General: Felix Tătaru (GMP Advertising)
Trezorier: Afrodita Blasius (Bridge Communication)
Directori de program:
– Nicolae Damu (ProTV)
– Paul Marcovits (Heineken România)
– Manuela Necula (Ogilvy Group)
– Dan Petre (D&D Research)
– Teodora Popescu Birlan (P&G)
– Claudiu Şerban (Editura Evenimentul şi Capital)
– Stefan Teodorescu (Ursus Breweries)
Lista de candidaţi pentru Consiliul Director IAA România a fost următoarea:

Preşedinte:
– Sorin Blaga (Adevărul Holding)
– Alexandra Olaru (Mc Donald’s)

Vicepreşedinte:
– Sorin Blaga (Adevărul Holding)
– Ştefan Iordache (Leo Burnett)
– Sagit Tzur-Lahav (McCann Erickson)

Secretar General:
– Felix Tătaru (GMP Advertising)

Trezorier:
– Afrodita Blasius (Bridge Communication)

Directori de program:
– Nicolae Damu (ProTV)
– Diana Flutur (Odyssey Communication)
– Silviu Ispas (Midas Media)
– Nora Marcovici (BBDO Group)
– Paul Marcovits (Heineken România)
– Andreea Mihai (Careffour România)
– Manuela Necula (Ogilvy Group)
– Dan Petre (D&D Research)
– Teodora Popescu Birlan (P&G)
– Claudiu Serban (Editura Evenimentul şi Capital)
– Stefan Teodorescu (Ursus Breweries)
– Sagit Tzur-Lahav (McCann Erickson)
IAA este organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.

In România, IAA reuneste peste 170 de companii. Rolul IAA este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii.