Facebook lansează un serviciu de mesagerie pentru paginile de brand

La scurt timp după ce WeAreSocial.org vehicula zvonuri similare, Facebook confirmă că lucrează la un serviciu prin intermediul căruia utilizatorii care deţin pagini personale vor putea comunica prin mesaje private cu administratorii paginilor de brand, scrie ReadWriteWeb.

Dacă pe Twitter acest lucru era posibil atunci când cele două părţi şi-au dat reciproc "Follow", pe Facebook comunicarea dintre utilizator şi administrator se poate face în prezent numai pe Wall.

Partea bună a noului serviciu este discuţia dintre administratorul paginii de brand şi interlocutorul său, nu va mai apărea în News Feed-ul utilizatorilor neinteresaţi. Mai mult, noul serviciu limitează expunerea inutilă şi încurajează un alt gen de interacţiune cu pagina.

Aşa cum este normal, administratorii au posibilitatea de a opta sau nu pentru serviciul de mesagerie privată.

Interesant este că pentru a interacţiona în acest fel cu o pagină de brand, utilizatorul nu trebuie să îi dea Like acesteia în prealabil.