Dan Ostahie estimează vânzări de 75 milioane euro de Black Friday

Campania de Black Friday Altex& Media Galaxy a început la 30 octombrie și se va încheia pe 30 noiembrie, iar Dan Ostahie estimează vânzări de 75 de milioane de euro pe parcursul întregii luni.

El explică faptul că această campanie se desfășoară pe o perioadă de o lună, pentru a evita întârzierile de livrări.

„Anul trecut intrau comenzi peste comenzi și am fost nevoiți să închidem site-ul pentru că nu știam când le vom putea livra produsele, trebuie înțeles faptul că retailerii nu sunt curieri. Anul acesta am pornit acest eveniment pe o lună, tocmai pentru a evita astfel de incidente”. 

La Altex sunt patru perioade de Black Friday pe parcursul unui an, astfel că există evenimentul din iarnă, primăvară, vară și cel mare din toamnă. Excluzându-l pe cel din toamnă, evenimentele se desfășoară pe parcursul a patru zile, iar în campania din vară au fost vânzări de opt milioane de euro. 

Dacă în aceeași perioadă a anului trecut Ostahie conducea aproximativ 85 de magazine, în prezent compania sa are o rețea de aproximativ 90 de magazine dintre care 75 sunt unități Altex, iar restul Media Galaxy. Până la finele anului, șeful Altex estimează dublarea afacerilor și vrea să aibă o cifră de afaceri de aproximativ 450 de milioane de euro.  
Compania Altex a fost înființată în 1994, iar în 2014 a raportat afaceri de 334,2 milioane euro și un profit net de 0,87 milioane euro.