Iulian Stanciu, CEO eMAG, consideră că evenimentul Black Friday de vineri, atât online, cât şi offline va atrage comenzi în valoare de un miliard de lei, iar vânzările eMAG sunt estimate la 250 milioane de lei.
“Black Friday este o zi spectacol pe an. În această zi oameni pot cumpăra lucruri pe care în timpul anului nu şi le-ar permite”, spune Iulian Stanciu, CEO eMAG.
Clienții pot achiziționa mult mai ușor, anul acesta, produsele dorite prin facilitățile de plată noi: 36 de rate fără dobândă cu cardul de cumpărături Raiffeisen Bank (pentru produsele vândute de eMAG), 12 rate fără dobândă pentru restul cardurilor de credit.
Întrebat ce şi-ar cumpăra de Black Friday, şeful eMAG a declarat: “Cu siguranţă aş achiziţiona unul din cele 1.000 de pachete de furnizare de energie, jucării pentru copii şi lucruri pentru casă”.
Stocuri de produse din ofertă:
- Peste 40.000 de televizoare
- Peste 20.000 de laptopuri
- 50.000 de smartphone-uri
- 17.000 de frigidere
- 100.000 de electrocasnice mici (mixere, roboți de bucătărie, espressoare, fiare de calcat și altele)
- 35.000 de aparate de îngrijire personală
- 1.500 de produse Smart Home
- 100.000 de parfumuri și seturi cadou
- 100.000 de scutece (echivalentul a 40 de tiruri)
- 110.000 jucării și jocuri
- 20.000 de anvelope
Black Friday este cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, lansat în România de eMAG în 2011. Ajuns la cea de-a șasea ediție, Black Friday a devenit cunoscut prin volumul uriaș de produse aflate în promoții și prin ofertele de preț unice. Datorită reducerilor între 30% și 80%, clienții eMAG pot achiziționa de Black Friday mai multe produse cu aceiași bani pe care i-ar da în mod uzual pe unul singur.