Carpatcement a vândut de 185 mil. euro în 2014

Producătorul german de materiale de construcţii Carpatcement, parte a grupului HeidelbergCement, a raportat o cifră de afaceri de 185 mil. euro pentru 2014, în creştere cu 4% faţă de rezultatul din 2013, potrivit unui comunicat al companiei.

Carpatcement a consemnat şi o creştere cu 22% a profitului brut de la 28 mil. euro la 34 mil. euro.  „Creșterea afacerii noastre este, în primul rând, rezultatul măsurilor de optimizare a costurilor, de creștere a veniturilor prin diversificarea mixului de produse, de continuare a integrării pe verticală a celor trei divizii ale grupului Carpatcement și de păstrare a unui raport echilibrat calitate-preț”, a declarat Florian Aldea, directorul general al Carpatcement Holding.

Nemţii au investit până acum în România peste 500 mil. euro, inclusiv costurile de achiziţie ale celor trei fabrici din Fieni, Bicaz şi Deva. Compania a alocat circa 41 mil. euro în modernizarea facilităţilor sale de producţie.