Business-ul 7card prinde viteză – la doar doi ani de la momentul lansării ajunge acum la peste 100 de săli de sport, toate într-un singur abonament

Cei doi tineri antreprenori, Andrei Crețu și Iulian Cîrciumaru, care în 2012, aflându-se la linia de start, anunțau lansarea unui business inovator pe piața din România, au reușit săaduneîn rețeaua 7cardpeste 100 de cluburi sportive.Promotor pe harta cluburilor prezente în program, Bucureștiul însumează cea mai mare parte a business-ului, cu un număr de 90 de săli înscrise în rețea.

 Numărul abonațilora crescut semnificativ, la fel și numarul companiilor care și-au dorit săse înscrieîn program. Peste 200 de companiiși-au dorit săîncurajeze angajații către o viață activă: Telekom, Ericsson, Cargill, IBM, Vodafone, ING Bank, BCR, Alpha Bank, Avon, Bancpost, British American Tobacco, Nestle, Orange, P&G, PwC, Renault, Romtelecom, UniCredit Leasing, UPC, Volksbank, Heineken, Mega Image, Adobeși A&D Pharma sunt doar câteva dintre acestea.

 Și cum era firesc, strategia celor doinu se oprește aici. Având în vedere că provincia avea mare nevoie de un astfel de program, Brașov și Cluj sunt primele două orașe din țară care s-au bucurat de extinderea 7card. 12 săli partenere în Brașov și 14în Cluj, urmând ca până la sfârșitul anului viitor rețeaua să includăși: Iași, Constanța,Sibiu și Ploiești, însumând astfel un numar de peste 200 de parteneri.

“Suntem bucuroși să anunțăm că proiectul nostru a fost foarte apreciat, atât de sălile partenere rețelei 7card, cât și de companiile multinaționale care au introdus acest card în pachetul de beneficii destinat angajaților. Ne-am propus să schimbăm stilul de viață sedentar al corporatiștilor și iată că, acum la numai doi ani, am ajuns să extindem rețeaua 7cardși să ajungem la un număr impresionant de parteneri. Așa cum am sperat,cluburile sportive au realizat beneficiul pe care îl aduce acest parteneriat, și anume accesarea facilă a bazei de clienți din zona corporate”, a declarat Cătălin Ivașcu, director operațional și responsabil de extinderea rețelei 7card.

 Programul 7card se adresează companiilor, cărora le oferă acces la cele peste 100 de săli de sport din Bucureşti, Brașov și Cluj. Prin intermediul unui abonament lunar, utilizatorii pot beneficia de serviciile centrelor sportive incluse în program, ori de câte ori le permite agenda.

 Avantajele unui astfel de abonament, al cărui preț echivalează cu al unuia ce oferă acces la o singură sală de sport, sunt flexibilitatea şi varietatea. Indiferent de zona în care se află utilizatorii, aceștia au la dispoziție cel puțin o sală de sport în care îşi pot continua pregătirea fizică.

 Angajații companiilor au acces pe baza cardului la activități precum aerobic, piscină, yoga, tenis, zumba, fitness, kangoo jumps, arte marțiale, dansuri sau pilates.

 Mai mult, posesorii 7card beneficiază de reduceri semnificative oferite de partenerii afiliați ai programului – de la ateliere culturale la paintball, de la terapii spa și ședințe de înfrumusețare corporală la sesiuni de tir cu arcul, de la squash lamulte alte activități de petrecere a timpului liber.

 

Despre 7card

 7card, un card unic de acces la o gamă variată de activități sportive, se adresează atât angajaților, cât și companiilor, aducând beneficii reale de flexibilitate, diversitate și ușurințăîn utilizare. 7card pare a fi produsul perfect pentru orice angajat și în același timp instrumentul optim pentru companiile interesate încă să stimuleze performanța pe timp de criză.