Bazar

McCann dă margarina pe mezeluri Agenţia de publicitate McCann Erickson a câştigat pitch-ul pentru contul de creaţie Caroli Foods. „Decizia de a-i desemna câştigători pe McCann Erickson ilustrează potenţialul pe care îl acordăm parteneriatului cu aceştia, într-o colaborare benefică ambelor părţi“, afirmă Sorin Ichim, marketing director, Caroli Foods România. Contul de media al Caroli rămâne în portofoliul agenţiei Zenith Media. Anterior pitch-ului, c

McCann dă margarina pe mezeluri


Agenţia de publicitate McCann Erickson a câştigat pitch-ul pentru contul de creaţie Caroli Foods. „Decizia de
a-i desemna câştigători pe McCann Erickson ilustrează potenţialul pe care îl acordăm parteneriatului cu aceştia, într-o colaborare benefică ambelor părţi“, afirmă Sorin Ichim, marketing director, Caroli Foods România. Contul de media al Caroli rămâne în portofoliul agenţiei Zenith Media. Anterior pitch-ului, contul de creaţie al Caroli Foods se afla în portofoliul Saatchi&Saatchi. Grupul de firme Caroli Foods este unul dintre primii trei producători de mezeluri din România şi are în portofoliu mărcile Caroli şi Gourmet. Pe de altă parte, McCann şi Orkla Foods, deţinătorul brandurilor Tomi, Linco, Frühstuck, Wiesana şi Bunătăţi de la Bunica, şi-au încetat colaborarea în ceea ce priveşte contul de creaţie al grupului norvegian. Începând cu aprilie 2007, Orkla va colabora pe partea de strategie de brand cu Brand Tailors, iar pentru ATL şi BTL va lucra pe proiecte. Bugetul de marketing a crescut cu 20% în 2007 faţă de 2006.

Autoitalia Group conduce prin Starlink

Agenţia Starlink a câştigat contul de media al Autoitalia Group, în urma unui pitch. Agenţia va fi responsabilă de gestionarea strategiei de media pentru brandurile Fiat, Alfa Romeo, Lancia, SsangYong, Maserati şi Honda. „Avem încredere că vom construi împreună cu Starlink un parteneriat de succes. Ne-a impresionat implicarea de care au dat dovadă în timpul licitaţiei şi suntem convinşi că expertiza şi creativitatea lor vor aduce valoare comunicării mărcilor noastre“, a declarat Adriana Mitran, marketing and supply chain manager Autoitalia Group. „Reuşita noastră se datorează unei abordări integrate din perspectiva communication planning-ului, ce a trecut dincolo de liniile brief-ului.

Ne-am dorit mult acest cont, iar faptul că am reuşit să câştigăm Autoitalia în luptă directă cu alte agenţii foarte mari este cea mai bună recompensă a muncii noastre şi o dovadă în plus că suntem foarte buni“, a declarat Marcel Străuţ, managing partner, Starlink Group.
Starlink Group este un grup integrat de companii, parte a reţelei internaţionale Publicis. Autoitalia se alătură unui portofoliu de alţi 35 de clienţi ai agenţiei, companii româneşti şi internaţionale, printre care CrisTim, Fuchs, Storck, Chronotime, Unicoms, Cristalex, Agrana, Brenac, Abbott, Yves Rocher, First One Communication, Hennessy, Dom Perignon, Anchor, Ministerul Administraţiei şi Internelor, Bere Mureş. În 2006, cifra de afaceri a grupului a fost de 5,7 milioane de euro, având o creştere de 100% faţă de anul 2005.