BREAKING NEWS: Lovitură pentru ING România! Decizia luată după DUBLAREA tranzacțiilor

Autoritatea Națională pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) s-a autosesizat, după incidentul din weekend când pentru o parte din clienții ING Bank au fost dublate tranzacțiile realizate cu cardurile online, la ATM-urile si POS-urile altor bănci.

„În urma verificărilor efectuate, banca a emis, în data de 9.10.2018, un punct de vedere prin care recunoaște faptul că, în data de 8.10.2018, începând cu ora 14.00, ING Bank a identificat dublarea tranzacțiilor efectuate de un număr de 225.525 consumatori, clienți ai băncii, fiind astfel afectate interesele economice ale acestora.

De asemenea, ING Bank susține, printr-un punct de vedere suplimentar, emis pe 10.10.2018, că, din numărul total de consumatori afectați, „aproximativ 7.000 de clienți care au inițiat plăți pana la momentul remedierii, au  fost afectați în mod direct, ca urmare a intervenirii incidentului, în sensul în care tranzacțiile acestora au fost respinse pe motiv de fonduri insuficiente”, conform ANPC.

Analizând aspectele descrise, ANPC constată că, prin afectarea intereselor economice ale consumatorilor, se încalcă prevederile art.7, lit.c), lin.2 din OG 21/1992 (r2) și se sancționează conform prevederilor art.50, alin.1, lit.a), cu amenda contravențională în cuantum de 20.000 lei.