ANCOM, anunț surpriză despre eventuala tranzacție dintre Telekom România și Orange

Anunț important despre o posibilă tranzacție între Telekom România și Orange. Liderul de pe piața de telefonie mobilă ar putea achiziționa partea fixă a Telekom.

Telekom România ar trebui să notifice Consiliul Concurenţei cu privire la intenţia de a vinde pachetul de acţiuni către Orange, iar Comisia Europeană trebuie să-şi dea avizul, a declarat, miercuri, pentru AGERPRES, Eduard Lovin, vicepreşedintele Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM).

„Telekom România ar trebui să notifice Consiliul Concurenţei cu privire la intenţia de a vinde pachetul de acţiuni deţinut de statul român către Orange. Compania nu este obligată să trimită vreo adresă către ANCOM pe acest subiect, numai dacă era vorba şi despre serviciile mobile. În plus, pentru tranzacţia pe care o are în plan, compania trebuie să primească şi avizul din partea Comisiei Europene”, a spus Lovin.

Potrivit informaţiilor publicate în mass-media, Orange ar dori sa achiziţioneze fostul Romtelecom (actualmente Telekom România, n.r.) pentru a-şi completa oferta de servicii de telefonie mobilă cu servicii de comunicaţii fixe (internet fix şi cablu TV), pe modelul Vodafone – UPC.

Telekom Romania este prezentă pe piaţa românească din anul 2014, după rebrandingul comun al Romtelecom şi Cosmote România. Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicaţii integrate.

ANCOM participă, în perioada 2-3 octombrie, cu stand propriu, în cadrul expoziţiei de tehnologie „GoTech World 2019”, organizată la Romexpo.

Evenimentul, ajuns la cea de-a 8-a ediţie, îşi propune să pună digitalizarea în centrul preocupărilor companiilor din România şi din Europa Centrală şi de Est.

Peste 10.000 de profesionişti sunt aşteptaţi să descopere cele mai inovatoare soluţii IT & digitale pentru nevoile de business ale oricărei companii şi să întâlnească 128 de speakeri locali şi internaţionali de renume care vor oferi insight-uri relevante şi aplicabile, pe cele şapte scene ale evenimentului: Main Stage, Digital & E-Commerce, IT Ops , MarTech, Security , Java şi .NET.

De asemenea, în zona expoziţională de 7.200 mp, peste 140 de companii locale şi multinaţionale vor prezenta soluţii IT, business software, cloud, securitatea informaţiei, dispozitive şi soluţii de digital marketing şi e-commerce B2B potrivite pentru nevoile de digitalizare ale oricărei companii.