Alina Popa, creatoarea brandului de bijuterii Ostara, Capital LIVE: Câteodată sunt furioasă că în România noastră, noi tinerii antreprenori, nu suntem susținuți

Alina Popa, creatoarea brandului de bijuterii Ostara este invitata de astăzi a emisiunii Capital LIVE.

 

Emisiunea poate fi vizualizată aici

 

Live

Creăm bijuterii cu voce, de fapt sunt bijuterii cu vocea noastră, fiecare voce este unică, acea amprentă vocală, după ce tu rostești: te iubesc, mulțumesc, la mulți ani, noi preluăm amprenta vocală, o vectorizăm și o așezăm, cu mare grijă, pe fiecare bijuterie. Vocea respectivă este imprimată pe bijuterii de dimenisiuni diferite. Poate fi o inimoară de 8 mm sau o brățară de 18 cm, se poate auzi mesajul în baza unui certificat de garanție.

Printre mesajele cele mai căutate avem „eu sunt iubire”. Persoana respectivă are siguranța că poartă mesajul dorit cu ajutorul unui certificat de garanție. Ideea a venit după ce am ajuns într-un moment ușor dificil din viața mea.

Eram complet nemulțumită de viața personală și profesională, lucram cu bărbați și nu eram mulțumită de mediul în care mă învârteam. Financiar eram bine, eu ca femeie nu eram deloc mulțumită, să fii femeie într- o lume a bărbaților este foarte greu, am trecut printr-un moment mai puțin plăcut.

Costurile primei brățări s-au ridicat la puțin peste 200 de euro, dar a meritat. Am confecționat o brățară în semn de mulțumire, m-am străuduit să fac acea brățară în două luni, am rugat bijutierii și oamenii din studuii să creăm ceva unic.

Am purat acea brățară, după care am dăruit o mai departe, acea brățară era pentru bărbat. Aveam reflexul să ating vocea. Nu a durtat mult pănă să fac o afacere.

Toți banii care au fost puși pentru zile negre au intrat în Ostara, am investit aproximativ 30.000 euro până acum, am investit în aur, argint, am mers pe forme geometrice, inimi, am căutat să satisfacem nevoiele bărbatului.
Inelele sunt de succes. Nu vreau să fiu ca toată lumea, inelele sunt cu mesaje gen,  mulțumesc, mesaje de iubire, tu esti fericire, speranță, etc.  
Ostara este numele unei zeițe care era sărbătorită pe 21 martie, Ostara înseamnă trezire la viață, feritiliate, era puțin cam păcătoasă, Ostara anunță începtul Primăverii.

Clientul poate fi oricine, valoarea unei comenzi în medie ajunge la 200-300 de euro, acum sunt multe comenzi, acum este momentul butonilor și verighetelor, lumea se pregătește pentru nunți.
Sunt oameni care vor verightele altfel, cu vocile lor pe ele, bărbații doresc butoni, doamnele briliante.
Îi provoc pe clienți, fiecare bijuterie este unică, încerc să creez bijuteria perfectă, simbolul meu este inima pătrată.
În afară de magazinul online, Ostara va apărea și magazinele unor designeri români,  dar și pe Calea Victoriei, amenajăm o vitrină Ostara. Lucrăm cu aur, argint și briliante, aici e vorba de siguranță.

Cifra de afaceri Ostara este de aproximativ 50.000 euro, momentan nu este conform aștepărilor mele, este un business crud, nou, frums, însă destul de greu. Câteodată sunt furioasă că în România noastră, noi tinerii antreprenori, nu suntem susținuți.

Antreprenoriatul este un sacrificiu, avem comenzi pentru diverse campanii, mă ajută foarte mult experiența din trecut, principala regulă în business este autenticitatea și îndrăzneala. Îmi doresc să călătoresc, să am o viață frumoasă, dimineața când te trezești este important să îți placă ce faci.
Înainte de a face un business trebuie să faci un studiu, am descoperit că sunt singura din România care face așa ceva, este foarte important să ai un contabil și un PR foarte bun.

Sunt într-o continuă luptă cu timpul, îmi doresc să scot câteva piese, avem bijuterii pentru toată lumea, timpul este de vină și dacă aș avea încă 50.000 euro în cont aș face minuni. În 2018-2019, vreau să scot brandul Ostara în afara României, prețurile bijuteriilor pleacă de la 100 de lei  până la 3.000 de lei păstrez, acest trend legat de prețuri.