Leo Burnett a fost desemnată cea mai bună rețea de publicitate din Europa Centrală și de Est

Agenția de publicitate Leo Burnett a câștigat aurul în cadrul festivalului de publicitate Golden Drum, pentru campania “Secundă - viață”, la categoria Innovative Campaigns, secțiunea Multi Channel. Rețeaua Leo Burnett a câștigat şi premiul Golden Net, distincție acordată celei mai bune rețele de publicitate din Europa Centrală și de Est.

Festivalul de la Portoroz (Slovenia) răsplătește cele mai creative proiecte publicitare, fiind cea mai importantă competiție de acest fel din Europa Centrală și de Est. Festivalul a adunat anul acesta mai mult de 1400 de lucrări înscrise.
“Secundă – viață” este un mecanism de strângere de fonduri conceput de Leo Burnett, care constă în cedarea contravalorii difuzării media a unei secunde din spoturile TV către o cauză umanitară. Pentru prima sa ediție, “Secundă – viață” a fost pusă în slujba Fundației Mihai Neșu.

„Secundă – viață este o idee care schimbă felul în care publicitatea se implică în viețile oamenilor. Mă bucur enorm că reușim să ajutăm cauza lui Mihai Neșu și că o idee românească este recunoscută și apreciată internațional. Dovada că o idee locală poate avea impact peste tot în lume este că în acest moment primim cereri din rețeaua Leo Burnett de a implementa Secundă – viață și în alte țări din Europa și Asia.” a declarat Victor Stroe, Planning Director Leo Burnett.

Din partea Leo Burnett, echipa care s-a implicat în realizarea “Secundă – viață”: Victor Stroe (Planning Director), Liviu Toader (Art Director), Irina Becher (Copywriter) și Diana Alexa (Brand Comm Manager), iar din partea Gazetei Sporturilor: Andreea Mira (Marketing Director) și George Stucan (PR Coordinator).

În plus, în cadrul competiției de anul acesta, rețeaua Leo Burnett a câștigat şi premiul Golden Net, distincție acordată celei mai bune rețele de publicitate din Europa Centrală și de Est.

Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks și 2 Parale fac parte din grupul Leo Burnett. Din 1994 și până în prezent, grupul și-a extins aria de expertiză prin companii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală, fiind cel mai dinamic și mai premiat grup de comunicare din România – cu un palmares de aproximativ 300 de premii și un număr impresionant de nominalizări la cele mai prestigioase festivaluri de profil.