Agenţia 4 ACE, alături de Institutul Naţional de Cercetare – Dezvoltare Marină „Grigore Antipa”, iniţiază campania naţională ”Mesaje pentru Marea Neagră”

Campania ”Mesaje pentru Marea Neagră”, iniţiată şi derulată pro bono de 4 ACE-pr&publicity, pentru susţinerea Institutului Naţional de Cercetare - Dezvoltare Marină “Grigore Antipa” din Constanţa, va demara în această săptămână sub sloganul ”Gândeşte-te la mare, acţionează pentru viitor”. Obiectivul principal al proiectului este colectarea de fonduri în vederea dotării Institutului ”Grigore Antipa” cu echipamente necesare

Campania ”Mesaje pentru Marea Neagră”, iniţiată şi derulată pro bono de 4 ACE-pr&publicity, pentru susţinerea Institutului Naţional de Cercetare – Dezvoltare Marină “Grigore Antipa” din Constanţa, va demara în această săptămână sub sloganul ”Gândeşte-te la mare, acţionează pentru viitor”.

Obiectivul principal al proiectului este colectarea de fonduri în vederea dotării Institutului ”Grigore Antipa” cu echipamente necesare studierii şi reproducerii speciilor ameninţate, pentru ca acestea să poată repopula în viitor apele Mării Negre. În prezent, în Marea Neagră se mai exploatează doar 5 dintre cele 26 de specii de peşti cu importanţă comercială, printre speciile ameninţate numărându-se rechinul, căluţul de mare, delfinul, foca etc.

”Marea Neagră nu înseamnă numai litoral şi vacanţă de vară; Marea Neagră este a noastră indiferent de anotimp. Este un organism uriaş care, la rândul său, susţine viaţa a mii de alte organisme. Prin această campanie ne dorim ca tot mai mulţi oameni să conştientizeze importanţa sa naturală şi comercială şi să se alăture demersului nostru de a salva Marea Neagră, care în ultimul timp se confruntă cu probleme grave, precum depopularea masivă, poluarea cu substanţe chimice sau pescuitul ilegal”, a declarat Elena Olteanu, General Manager 4 ACE.

Fondurile strânse vor fi direcţionate şi către programul de recreare a două habitate marine cu rol esenţial în dezvoltarea timpurie a unor tipuri de peşti, şi care adăpostesc o mare diversitate de specii, unele dintre acestea pe cale de dispariţie.

”Am fost surprinşi când cei de la 4 ACE ne-au sunat să ne propună acest proiect, pentru că nu ne aşteptam ca cineva să-şi dorească să lucreze dezinteresat pentru o miză atât de mare. Sperăm să strângem fondurile necesare pentru dotarea unui laborator specializat care să ne permită studierea speciilor ameninţate în afara habitatelor lor naturale, pentru a contribui şi mai mult la refacerea şi protejarea Mării Negre”, a completat dr. ing. Simion Nicolaev, director general al Institutului Naţional de Cercetare – Dezvoltare Marină “Grigore Antipa” din Constanţa.

Campania va fi promovată pe toate mediile – print, online şi radio-TV – prin parteneriatele încheiate cu trustul Realitatea-Caţavencu, Agora Media şi eOk.ro.

Campania beneficiază de sprijinul unor parteneri importanţi precum GreenPeace, Green Report, Agora Media, eOk.ro, Asociaţiile Advice Students şi ASLS, studioul de creaţie BroHouse, studioul de producţie Animotion, Smart Dance, compania de produse promoţionale Aesop, Atelierul de Creaţie Mix, Casa de avocatură Sorescu şi Mateescu, subasalt.ro şi agenţia de monitorizare a presei Media Image.

De asemenea, cei care doresc să susţină acest proiect, o pot face accesând site-ul www.mesajepentrumare.ro, unde pot afla mai multe despre problemele Mării Negre şi pot cumpăra diverse obiecte promoţionale care se vor transforma în donaţii pentru Institut. În plus, pot fi donate sume de bani direct în contul Institutului Naţional de Cercetare – Dezvoltare Marină “Grigore Antipa” din Constanţa.

Campania va culmina cu un eveniment dedicat mării, ce va avea loc pe 31 octombrie, dată la care se celebrează Ziua Internaţională a Mării Negre.

Agenţia 4 ACE este specializată în PR şi publicity ca mijloace principale de comunicare a imaginii de companie şi de produs. Experienţa 4 ACE în promovarea imaginii de companie şi de produs implică o foarte bună cunoaştere a mass-media, organizarea de ample campanii de promovare de produs şi corporate, realizarea de strategii de comunicare şi imagine, organizarea de evenimente de promovare. Agenţia este singura din România certificată ISO, pentru managementul calităţii serviciilor oferite. Din portofoliul actual al agenţiei fac parte Baumix, Dermastyle, Digital Cable Systemes, Flamingo International şi Flanco, Genius, Indesit Company, OKI Printing Solutions.

Institutul Naţional de Cercetare – Dezvoltare Marină “Grigore Antipa” (INCDM) se află sub autoritatea Ministerului Mediului, fiind creat în 1999 prin reorganizarea Institutului Român de Cercetări Marine. INCDM are ca principale domenii de activitate cercetarea fundamentală, aplicativă şi tehnologică în domeniul oceanografiei, ingineriei costiere, ecologiei, protecţiei mediului şi resurselor marine vii, cu rol crucial pentru cunoaşterea, protecţia şi gestionarea zonei costiere şi a mediului marin în zona economică exclusivă proprie României la Marea Neagră.