Circa 30% din totalul vânzărilor de autoturisme noi din România aparțin mărcii Dacia

Cu 38.861 vehicule comercializate (+ 5,2% față de nivelul înregistrat în 2015), Dacia și-a consolidat anul trecut poziția de lider pe piața din România, atribuindu-și o cotă de aproape 30% din vânzările de vehicule noi*.

Profitând de gama sa completă, care acoperă cele mai importante segmente ale pieței auto din România, Dacia a găsit mijloacele pentru a seduce toate categoriile de clienți.

Gamă reînnoită, serii limitate, echipamente noi, toate aceste evoluții au făcut ca fiecare model Dacia să se situeze în 2016 în poziția de lider în segmentul său. 

Cu peste 15.200 de unități vândute, ceea ce înseamnă aproximativ 40% din vânzările totale, Logan berlină rămâne soclul mărcii Dacia în România. În 2016, oferta Logan a fost reînnoită și beneficiază de acum de o estetică evoluată, care integrează o identitate luminoasă specifică. Seria noutăților este completată de echipamente noi și de o nouă motorizare pe benzină, economică și ecologică.

Succesul berlinei Logan este completat de cel al variantei MCV care, cu peste 3.300 unități comercializate, s-a impus drept cel mai vândut model break din România.

Duster ocupă a doua treaptă a podiumului, cu peste 7.300 unități vândute. SUV-ul gamei Dacia beneficiază, din ultimul trimestru al anului 2016, de o serie limitată intitulată Duster Black Touch.

Sandero (inclusiv versiunea Stepway), domină detașat segmentul hatchback-uilor de clasă B. Cu aproape 7.100 de unități, se plasează pe locul al treilea în clasamentul pe modele.