iLeo are un nou director general

Andreea Boacă este noul director general al agenției digitate iLeo, urmând ca Mugur Pătrașcu să ocupe în continuare funcția de Managing Partner iLeo. Înainte să preia noua poziție, Andreea a fost Brand Communication Director în cadrul agenției de publicitate Leo Burnett & Target.

Andreea Boacă (38 de ani) are 13 ani de experienţă în publicitate și comunicare, din care ultimii 12 în cadrul grupului Leo Burnett. În cadrul agenţiei Leo Burnett & Targett, Andreea a pornit de la poziția de Brand Communication Executiv, a preluat în timp responsabilități profesionale şi manageriale tot mai mari, ultima poziție deținută fiind cea de Brand Communication Director. S-a implicat direct și activ la nivel de strategie, supervizare şi implementare pentru campaniile clienților strategici ai agenției.
Cea mai lungă colaborare a avut-o cu brandurile P&G, branduri premiate an de an în cadrul festivalurilor precum Effie România și Euro Effie. În tot acest timp a acumulat o vastă experiență în abordări 360 ale campaniilor (atât offline, cât și online). 
Andreea va coordona activitatea tuturor departamentelor agenției concentrându-se cu precădere pe profesionalizarea echipei, creșterea relației cu clienții actuali, îmbunătățirea și consolidarea businessului pe noile trenduri de comunicare și menținerea poziției de vârf a iLeo pe piața comunicării digitale de la noi. .