Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Companii

Licitaţia pentru brandul de turism al României, lansată în octombrie

Autor: | | 0 Comentarii

În septembrie vor începe procedurile licitaţiei pentru desemnarea consultantului care va crea noul brand turistic al Romåniei. Toate încercările de pånă acum de a revitaliza turismul autohton prin campanii publicitare sau construirea unui brand turistic al Romåniei (eventual, subsumat unuia de ţară) s-au soldat cu eşecuri. O nouă tentativă a Guvernului ar putea avea mai mult succes, fie şi măcar pentru că, în premieră, administraţia centrală are ca parteneri

În septembrie vor începe procedurile licitaţiei pentru desemnarea consultantului care va crea noul brand turistic al Romåniei.

Toate încercările de pånă acum de a revitaliza turismul autohton prin campanii publicitare sau construirea unui brand turistic al Romåniei (eventual, subsumat unuia de ţară) s-au soldat cu eşecuri.

O nouă tentativă a Guvernului ar putea avea mai mult succes, fie şi măcar pentru că, în premieră, administraţia centrală are ca parteneri sectorul privat, prin trei organizaţii ale industriei de comunicare autohtone. Astfel, International Advertising Association - IAA Romånia (parteneriat strategic al companiilor din domeniul marketingului), Uniunea Agenţiilor de Publicitate din Romånia (UAPR, asociaţia patronală a publicitarilor) şi Asociaţia Romånă a Profesioniştilor în Relaţii Publice (ARRP) au semnat un protocol cu Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale, prin care vor oferi consultanţă tehnică în vederea elaborării caietului de sarcini pentru licitaţia internaţională referitoare la construirea brandului turistic al Romåniei. Fondurile alocate sunt în valoare de 75 de milioane de euro pentru intervalul 2008-2012 şi provin din Programul Operaţional Regional. Acestea vor acoperi nu doar construirea brandului în sine, de la concept pånă la logo, ci şi campania sau campaniile publicitare ulterioare, evaluarea rezultatelor etc., conform lui Laurenţiu Crimu, director general adjunct al Direcţiei pentru promovare turistică din cadrul ministerului.

La mijlocul săptămånii trecute, a avut loc prima întålnire a celor trei organizaţii cu oficialii ministerului. Grupul consultativ al organizaţiilor private va fi responsabil doar de componenta tehnică a caietului de sarcini. „Campania de comunicare care va urma face obiectul unui proiect separat“, afirmă Corina Vinţan, membru al grupului consultativ din partea ARRP. „Termenul de realizare a caietului de sarcini este mijlocul lunii septembrie; acesta va defini în principal cerinţele proiectului, condiţiile de eligibilitate, date de expertiză teoretică şi practică a participanţilor, termenii de predare a proiectului şi modalităţile lui de derulare.“

Licitaţia pentru brandul de turism al Romåniei va fi internaţională, însă vor putea participa şi companiile locale, deşi caietul de sarcini va fi elaborat chiar de asociaţiile în care acestea sunt membre. Conform lui Laurenţiu Crimu, Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice şi-a dat deja acordul în această privinţă; din moment ce organizaţiile amintite reunesc, practic, toată industria de profil, nu se pune problema unui conflict de interese.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro