BrightRoll produce clipuri video publicitare cu difuzare online automată pentru unele dintre cele mai mari branduri din lume. Veniturile nete ale BrightRoll în acest an sunt estimate la peste 100 de milioane de dolari.

Dezvoltarea operaţiunilor Yahoo pe piaţa de publicitate video ar putea de asemenea să ajute grupul american să îşi impulsioneze creşterea veniturilor din publicitate.

"Pentru Yahoo, segmentul video oferă cele mai mari oportunităţi de creştere şi BrightRoll este grozav şi se potriveşte din punct de vedere strategic şi financiar cu business-ul nostru din zona publicităţii video", a declarat Marissa Mayer, directorul executiv al grupului Yahoo! Inc.

Luna trecută, Yahoo a raportat că veniturile sale din publicitate au scăzut cu 5% în cel de-al treilea trimestru, comparativ cu anul precedent. Totodată, Yahoo se luptă pe această piaţă cu compania Google, proprietara celui mai important motor de căutare din lume, ale cărei venituri din publicitate au crescut cu 17% în al treilea trimestru.

Achiziţia serviciului BrightRoll este prima tranzacţie majoră a grupului Yahoo de la vânzarea, în septembrie, pentru 9,4 miliarde de dolari, a acţiunilor deţinute în cadrul gigantului chinez online Alibaba.