Wall Street Journal va avea mai puţine pagini şi mai puţin spaţiu dedicat artelor, culturii şi ştirilor locale dar va aloca acelaşi spaţiu pentru finanţe şi afaceri, a anunţat editorul şef Gerard Baker, într-un memoriu intern trimis miercuri angajaţilor.

"Trebuie să creăm o ediţie tipărită care are o bază financiară solidă pentru viitor în timp ce operaţiunile digitale continuă să se extindă. Aşa cum am anunţat anterior, din păcate va fi nevoie să fie eliminate unele poziţii", se arată în memoriul trimis de Gerard Baker. 

Luna trecută, Dow Jones & Co a anunţat un plan pe trei ani de reducere a costurilor, ca reacţie la scăderea veniturilor din publicitate. În cadrul măsurilor de reducere a costurilor, Dow Jones & Co a oferit angajaţilor de la The Wall Street Journal opţiunea de a beneficia de salarii compensatorii pentru cei care doresc să renunţe la contractul de muncă. Termenul limită pentru cei care doreau să primească aceste salarii compensatorii a expirat luni. 

The Wall Street Journal nu este singura publicaţie care resimte scăderea veniturilor din publicitate. The New York Times a raportat o scădere de 19% a veniturilor din publicitate la fel ca şi companiile media Gannett, proprietarul USA Today, şi Tronc, proprietarul Los Angeles Times şi Chicago Tribune. 

AGERPRES