In colectia Ghiduri turistice vizuale, Editura Litera International lanseaza pe piata o serie de ghiduri extrem de utile celor care pleaca in strainatate, in calatorie de afaceri sau turistica. Top 10 Viena este un adevarat indreptar care conduce pe oricine cu maxima usurinta spre cele mai vestite si frumoase locuri din Viena.



De la atractiile Palatului Hofburg pana la magazine, localuri, restaurante si hoteluri, cartea furnizeaza toate informatiile necesare unui calator intr-o tara straina. Pentru cei care vor sa economiseasca timpul si banii, ghidul cuprinde si o lista cu lucruri care trebuie evitate. Top 10 Paris este ghidul care va poate conduce spre cele mai frumoase locuri din Paris: de la case de moda, la sali de spectacole, de la restaurante la muzee. Consultand hartile detaliate de pe copertele rabatabile ale cartii, puteti sa va stabiliti, in numai cateva minute, cel mai placut mod de a va petrece o zi sau o vacanta in inima Frantei si a civilizatiei europene. Top 10 Roma cuprinde o lista completa cu informatii privind atractiile vazute si nevazute ale Romei.



Festivaluri, pizzerii, hoteluri si magazine, monumente istorice si site-uri arheologice, sunt numai cateva dintre locurile descrise in ghid. Autorii ofera si o lista suplimentara, cu zone care ar trebui evitate in Roma si toate trucurile pentru a vedea sau vizita cat mai multe locuri, fara bani sau pe bani putini. Londra este o alta destinatie dezbatuta pe larg in Top 10, ghiduri turistice. Autorul, Roger Williams, descrie in ghid uriasul oras pe opt zone centrale, usor de consultat. Restul Londrei este divizat in trei mari zone geografice. Fiecare zona cuprinde in detaliu, tot ce ar putea interesa un turist: de la istorie, la moda, de la civilizatia unui mare imperiu la spectacolul strazii. In top 10 Londra, autorul a elaborat si un Top 10 al atractiilor culturale, dar si o descriere a Londrei copiilor.

Pentru achizitionare: Tel./Fax: 021-319.63.93; 319.63.90; e-mail: comenzi@litera.ro, site: www.litera.ro







Bani si succes prin relatii, de Alfred J. Kremer, Editura Niculescu, nu este un titlu de carte ales intamplator. In acest context, mai important este dublul sens pe care-l contine expresia. Bineinteles ca devii bogat – in sensul material – daca cultivi anumite relatii si percepi acest lucru ca pe o parte a afacerii. Cartea contine informatii despre acest fenomen. Dar autorul doreste sa transmita si altceva prin titlul cartii. Alfred J. Kremer vrea sa atraga atentia, prin aceasta carte, asupra faptului ca, in primul rand, te imbogatesti spiritual daca te implici in relatii. Lucrarea face parte din putinele dedicate managementului relational. Prin aceasta lucrare, Alfred J. Kremer a oferit exemple solide si un sistem de ajutorare care poate fi pus in practica imediat, tinand, intr-o maniera foarte atragatoare, o pledoarie entuziasta in favoarea construirii relatiilor. Adica a fundamentului succesului in orice afacere.

Pentru achizitionare: Tel.: 021-312.97.84, 312.97.82, e-mail: club@niculescu.ro






Intentia lui Christian Jacq este nu numai de a evoca istoria masonica in cartea Francmasoneria – Istorie si initieire, Editura Lucman. Este adevarat ca o buna parte din lucrare este dedicata celor trei epoci principale ale francmasoneriei – de la originile mitice la sfarsitul lumii antice, din zorii Evului Mediu la inceputul secolului al XVIII-lea, din 1717 pana in zilele noastre, dar autorul gaseste suficient spatiu si ofera informatii extrem de interesante asupra a ceea ce inseamna francmasoneria si locul individului intr-o comunitate care se vrea fraterna. Autorul insista asupra acelor aspecte si realitati istorice pentru a demonstra in ce masura orientarile alese sau suportate de francmasonerie au influentat conceptia acesteia despre om si societate.

Pentru achizitionare: Tel./Fax: 021-222.53.17; e-mail: comenzi@lucman.ro; site: www.lucman.ro