Comparativ cu topul precedent, anul acesta Digi a urcat 8 locuri, până pe locul 174. Cu o valoare de 237 milioane de dolari și un rating AA+ al forței brandului, compania înregistrează o creștere semnificativă în Spania, Ungaria și Italia.

Compania Romanian Cable Sistem (RCS) a intrat pe piața din România în anul 1994 și a cunoscut o dezoltare rapidă, iar primii pași s-au concretizat atunci când RCS & RDS a achiziționat mai multe rețele de comunicații din țară.

În anul 1996 s-a realizat consolidarea Grupului RCS, iar acesta s-a extins tot mai mult cu ajutorul achizițiilor făcute. Principalul acționar este Cable Communications Systems din Olanda, cu 94,15%, al cărui acționar majoritar este omul de afaceri Zoltán Teszári.

Primul loc în topul celor de la Brand Finance este ocupat de gigantul telecom AT&T, care își menține poziția de lider de trei ani. Brandul din SUA are o valoare de 87 de miliarde de dolari și investiții majore în rețelele LTE și U-verse, precum și în tehnologia 5G.

“Fără niciun dubiu, 5G este în centrul atenției; următoarea generație de tehnologie wireless va oferi capacitate și viteză de download care va atrage toți jucătorii din industrie. AT&T conduce în această cursă, previzionand 1,3 miliarde de utilizatori de 5G până în 2023. Scăderea veniturilor din traficul de voce va fi mai mult decât compensată de mobile dată, acesta fiind un stimulent pentru brandurile de telecom să-și modernizeze rețelele cu tehnologie LTE”, spune David Haigh, CEO Brand Finance, comentează: