Clienții E.ON Energie România vor avea operațiunile simplificate, odată cu introducerea asistentului virtual „Ioana”.

Fie că ți-ai pierdut factura la gaze sau electricitate și nu știi cât ai de plătit, sau, din contră, ai plătit dar vrei o confirmare a înregistrării plății, sau dacă vrei să transmiți rapid și simplu indexul contorului, toate acestea devin operații pe care asistentul virtual E.ON Energie România te va ajuta să le faci mai simplu.

„Ioana este asistentul virtual al E.ON Energie România care răspunde imediat, indiferent de ora la care ai apelat-o, în fiecare zi a săptămânii, înclusiv sâmbăta şi duminica şi îţi pune la dispoziţie informaţii legate de soldul tău la factura de gaz/ electricitate şi îţi confirmă plăţile făcute. Mai mult, dacă ai optat pentru autocitire, asistentul virtual comercial te ajută şi preia datele legate de indexul contorului de gaz sau electricitate,” se anunță în comunicatul E.ON Energie România.

Ioana poate fi sunată gratuit la numerele de telefon: 0800.800.366 şi 0800.800.900, dar pentru ca ea să te poată ajuta trebuie să îi spui codul de încasare pe care îl găseşti în orice factură la secţiunea: Date client. Asistentul virtual poate prelua simultan peste 100 de apeluri telefonice şi astfel nu va fi nevoie să aştepţi pentru a intra în contact cu un alt operator.

E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice având un portofoliu variat format din circa 3,1 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi. Grupul E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a circa 14 ani. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit circa 1,6 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2 miliarde de euro.