Compania care vinde băuturi Coca-Cola în 28 de ţări, majoritatea din Europa şi Asia, a raportat o creştere a veniturilor nete din vânzări de 5% în trimestrul al treilea, în condiţiile în care volumul vânzărilor a avansat cu 3,4%. Pe pieţele în curs de dezvoltare, volumul vânzărilor s-a majorat cu 5,1%, graţie creşterilor solide din Ungaria şi Cehia, iar pe segmentul pieţelor emergente, volumul vânzărilor a urcat cu 3,5%, cu creşteri solide în România, Serbia şi Ucraina.

‘În România, volumul vânzărilor a crescut cu o singură cifră, toate categoriile având contribuţii pozitive, exceptând Energy, unde volumul vânzărilor a stagnat. Vânzările de băuturi acidulate a crescut puternic, graţie Coke Zero şi Coca-Cola Regular’, informează compania.

Luna trecută, Coca-Cola HBC şi-a pierdut brusc directorul general, Dimitris Lois, la câteva săptămâni după ce a a anunţat că a acesta şi-a luat concediu pentru tratament medical. Coca-Cola HBC a precizat că un proces de selecţie a unui nou CEO este în derulare.

Coca-Cola HBC România, membră a Grupului Coca-Cola Hellenic, este cea mai mare companie din industria băuturilor non-alcoolice din România. Coca-Cola HBC România are sediul social în Voluntari şi deţine trei fabrici de îmbuteliere pe teritoriul ţării, localizate în Ploieşti, Timişoara şi Vatra Dornei. AGERPRES