Pe 26 ianuarie, Microsoft a anunțat câștigurile din al patrulea trimestru, compania înregistrînd venituri de 43,1 miliarde de dolari, o creștere de 17% față de aceeași perioadă a anului precedent. Venitul net, în plus, a fost de 15,5 miliarde de dolari, o creștere cu 33% față de al patrulea trimestru al anului 2019. Performanța a depășit toate așteptările.

Compania a înregistrat venituri de 37,2 miliarde de dolari în al treilea trimestru.

Printre punctele forte ale câștigurilor s-a numărat creșterea cu 11% a veniturilor din produsele Office Commercial și din serviciile cloud, în timp ce produsele Office pentru consumatori și serviciile cloud au crescut cu 7%. Și veniturile din LinkedIn au crescut cu 23% în ultimul trimestru al anului 2019.

„Am asistat în ultimul an la începutul unui al doilea val de transformare digitală, care cuprinde fiecare companie și fiecare industrie”, a declarat Satya Nadella, director executiv al Microsoft. Ea spune că în prezent „construirea propriei capacități digitale este noua monedă care determină rezistența și creșterea fiecărei organizații”.

”Microsoft asigură această schimbare cu cea mai mare și mai cuprinzătoare platformă cloud din lume”, a mai spus Nadella.

„Accelerarea cererii pentru ofertele noastre diferențiate a condus la venituri comerciale în cloud la 16,7 miliarde de dolari, în creștere cu 34% de la an la an”, a declarat Amy Hood, vicele executiv și directorul financiar al companiei. „Continuăm să beneficiem de investițiile noastre în domenii strategice, cu creștere ridicată.”

Având 35% din volumul de muncă în cloud, gata să atingă aproape 55% până în 2022, credem că această schimbare, care i-a făcut pe oameni să muncească de acasă, a accelerat tendința cloud. Tot mai mulți șefi de companii sunt acum obligați să facă față noii realități și să meargă înainte, spune analistul Daniel K. Ives de la Wedbush Securities.