Veniturile retailerului de electronice, electrocasnice şi IT&C TechnomarketDomo în România au scăzut în 2009 cu 17%, la 167 milioane de euro, potrivit datelor neauditate anunţate de companie.

TechnomarketDomo (TMD) este prezentă pe segmentul de retail cu produse electronice, electrocasnice şi IT&C în România şi Bulgaria, cu o reţea ce totaliza la sfârşitul anului trecut 219 de magazine, în creştere de la 212 unităţi în 2008.

Scădere cu 6% în Bulgaria

Compania TechnomarketDomo este deţinută în proporţie de 61,8% de Equest Inv Balkans (EIB). În Bulgaria, veniturile TMD au scăzut cu circa 6%, la 394 milioane de euro.

Veniturile totale ale companiei au fost de 561 milioane dolari în 2009, compania precizând că şi-a atins ţintele generale de vânzări şi a rămas lider pe piaţa din Bulgaria şi a avansat pe această poziţie şi în România, în pofida mediului de afaceri dificil.

SURSA: Mediafax