Vodafone România a înregistrat venituri în creştere cu 2% în trimestrul IV din 2019, comparativ cu perioada similară din 2018. Baza totală de clienţi a companiei a ajuns la 11 milioane de persoane în creştere cu 11,11% raportat la perioada de referinţă. Datele pe ultimul trimestru din 2019 includ şi cifrele UPC România, având în vedere că Vodafone a finalizat procesul de achiziţie a UPC România pe 31 iulie 2019.

Venitul mediu pe utilizator (ARPU – Average Revenue Per User) raportat de Vodafone România a fost în trimestrul IV de 5,1 euro.

În urmă cu un an, pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2018, Vodafone România raportase veniturile din servicii ale companiei de 180,2 milioane de euro, în timp ce veniturile organice din servicii scăzuseră în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut cu 0,8%, din cauza impactului negativ al tarifelor de interconectare (Mobile Termination Rates) de la 0,96 eurocenţi/minut la 0,84 eurocenţi/minut pentru apelurile de voce mobilă.

La aceeaşi dată, abonaţii Vodafone România reprezentau 40,9% din baza de clienţi mobili, iar utilizatorii serviciilor preplătite 59,1%.

Clienţii noştri se pot bucura de tehnologii inovatoare şi de un portofoliul complet de competiţii sportive

“În trimestrul trecut, am continuat să investim în reţelele noastre şi am lansat oferte noi şi îmbunătăţite de servicii fixe şi TV pentru toţi clienţii noştri. Aceştia se pot bucura acum, ca urmare a angajamentului nostru de a furniza tehnologii inovatoare precum 4K, de un portofoliu complet de competiţii sportive în cadrul pachetelor UPC şi Vodafone TV.

Vom continua procesul de integrare, iar în curând vom finaliza fuziunea celor două companii şi vom deveni o singură entitate, pas ce ne va permite să consolidăm şi mai mult capabilităţile mobile şi fixe. Vom continua să colaborăm cu autorităţile pentru a asigura un echilibru adecvat în ceea ce priveşte securitatea, acoperirea şi investiţiile pentru susţinerea digitalizării societăţii româneşti, în timp ce analizăm cu atenţie condiţiile pieţei pentru a avea o concurenţă bună şi sănătoasă”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone şi UPC România.

Vodafone Group are divizii în 24 de ţări, 42 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 19 ţări.

La finalul anului trecut, grupul britanic Vodafone avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toţi clienţii Vodafone din entităţile create în urma unor fuziuni şi asocieri, scrie Agerpres.