Performanța Euro Inter Trade Corporation (EIT) a fost influențată activ de schimbările prin care a trecut Volvo Car Corporation de-a lungul anilor, iar din 2015 beneficiază de momentul extraordinar al mărcii, cu evoluție a vânzărilor datorată lansării noii gamei de modele. Odată cu apariția noului Volvo XC90, marca și-a asumat o poziționare clară în segmentul premium cu obiective cantitative în continuă dezvoltare.

În primele cinci luni ale acestui an, EIT înregistrează o creștere cu 36,7% a vânzărilor de autoturisme în România, rezultat ce poziționează compania peste media de creștere a vânzarilor în piața auto totală – care inseamnă, conform APIA, doar 29,34%. Segmentul SUV premium este cel relevant pentru Volvo Cars, modelele XC90, XC60 împreună cu noul lansat XC40 reprezentând sursa de creștere.

“Identificăm continuu noi oportunități de a ne dezvolta perfomanțele și, cel mai important, de a continua să depășim așteptările clienților noștri. Întărim astfel poziția EIT în segmentul premium și percepția asupra autoturismelor marca Volvo pe piața din România”, a declarat Ionuț Lupu, Director Executiv al EIT Corporation.

Interesul pentru noua gamă de SUV-uri ale mărcii Volvo este certificat de numeroasele premii internaționale câștigate în prima parte a acestui an, cele mai importante fiind cele acordate modelelor Volvo XC60 – Mașina Anului în Lume și Volvo XC40 – Mașina Anului în Europa.

Te-ar putea interesa și: