Profitul net consolidat pentru anul 2012 a fost de 4.9 miliarde de euro, comparativ cu 5,6 miliarde de euro în 2011. Profitul pe acţiune consolidat pentru anul 2012 a fost de 3,76 euro, comparativ cu 4,31 euro, pentru anul 2011.

 „2012 a fost un punct de cotitură pentru Sanofi, odată cu pierderea
exclusivităţii în SUA pentru mai multe medicamente de tradiţie importante. În ciuda efectului pe care pierderea patentelor l-a generat, Sanofi a reuşit să îşi crească vânzările şi să diminueze impactul asupra Profitului pe acţiune. Deşi rezultatele financiare din prima jumătate vor suferi un efect rezidual în urma expirării patentelor, ne aşteptăm la o reluare a creşterii în a doua jumătate a anului 2013. Aceasta va fi generată în principal de performanţa puternică şi constantă obţinută de pe platformele noastre de creştere, care
reprezintă la momentul actual peste 70% din vânzările noastre şi care s-a ridicat la aproape 10% în 2012. Suntem pe calea cea bună în demersul nostru de îndeplinire a obiectivelor de dezvoltare durabilă, fixate pentru intervalul 2012-2015”, a comentat CEO-ul Sanofi, Christopher A. Viehbacher.

Vânzările de pe Pieţele Emergente au fost de 11,1 miliarde de euro , având o creştere de 8,3%, o creştere de două cifre fiind înregistrată în America Latină, Asia şi Africa/Orientul Mijlociu.

Grupul anticipează că impactul rezidual rezultat în urma pierderii exclusivităţii pentru Plavix® şi Avapro® în SUA va afecta profitul comercial net în prima jumătate a anului 2013 cu aproximativ 800 milioane de euro, la un curs de schimb constant.