Valoarea acestui brand se apropie de nu mai puțin de 60 de miliarde de dolari. Că avem un telefon, un televizor sau un alt aparat electronic, cel puțin un membru din familiile care trăiesc la oraș, în România, au un aparat produs de Samsung, brand care tocmai a ajuns la 59,9 miliarde de dolari, după cum notează Agerpres.

Citând studiile efectuate de firma de consultanţă Interbrand, concernul sud-coreean a precizat că a fost plasat pe locul şase în clasamentul celor mai valoroase 100 de branduri din lume. Cifra de 59,9 miliarde dolari din acest an reprezintă o creştere de 6,5% faţă de valoarea de 56,2 miliarde dolari la care era evaluat brandul Samsung în 2017. 

„Potenţialul de creştere sustenabilă bazat pe tehnologiile viitorului precum 5G, inteligenţa artificială, internetul lucrurilor şi afacerile din sectorul auto sunt câteva din punctele tari ale Samsung”, a informat Interbrand. 

Principalul rival al Samsung, grupul american Apple Inc. este pe prima poziţie în topul celor mai valoroase 100 de branduri din lume, cu 214,4 miliarde dolari, urmat de Google cu 155,5 miliarde dolari, Amazon.com, Microsoft Corp. şi Coca-Cola. 

Alte două mari companii sud-coreene Hyundai Motors Co. şi Kia Motor Corp ocupă locurile 36, respectiv 71 în clasamentul celor mai valoroase 100 de branduri din lume.