Între principalii factori care au contribuit la această evoluție au fost, potrivit Susanei Laszlo, director general al producătorului, faceliftul gamei de produse pentru îngrijirea părului, realizat la începutul anului.  De asemenea, extinderea rețelei de parteneri pentru distribuția produselor, dar și vremea călduroasă au avut o influență pozitivă asupra vânzărilor produselor de protecţie solară.

Astfel, cifra de afaceri în perioada ianuarie-iunie 2017 a ajuns la cca 6,8 milioane lei (aprox. 1,5 milioane de euro), comparativ cu cca. 6 milioane de lei (cca. 1,33 milioane de euro), în aceeași perioadă a anului trecut.

În ceea ce privește exporturile, cel mai important progres a avut loc în Ungaria, unde vânzările au crescut cu cca. 40% față de primul semestru din 2016, ca urmare a listării produselor Cosmetic Plant în noi farmacii independente, lanțuri de farmacii și la alți distribuitori.

Din datele companiei reiese că, în următoarea perioadă, investițiile sunt concentrate pe implementarea unui proiect de retehnologizare început anul acesta şi finanțat în totalitate din resurse proprii. Compania și-a propus achiziționarea unui nou utilaj automat, care ar urma să eficientizeze și să dinamizeze procesul de producție.
„Referitor la planurile pentru a doua jumătate a anului, pregătim lansarea unei noi game, cu produse care nu au existat până acum în portofoliul nostru”, a declarat Susana Laszlo.

Compania își păstrează targetul de 10% creștere stabilit la începutul anului. Astfel, își propune ca businessul să ajungă la o valoare de cca. 11,5 milioane de lei (cca. 2,5 milioane de euro) față de 10,4 milioane de lei (aprox. 2,3 milioane de euro), realizat în 2016.