Cu o experienţa de 14 ani în domeniul auto, Teodor Brusalis şi-a dedicat ultimii doi ani de activitate în cadrul echipei Hyundai Auto România, în calitate de director comercial, implementând şi dezvoltând cu succes politica de vânzări şi poziţionare produs a mărcii la nivel naţional.

În noua sa funcţie, Teodor Brusalis va conduce activitatea generală de import şi va coordona reţeaua de retail Hyundai la nivel naţional, alcătuită din 40 centre de distribuţie.

Începând cu anul 2010, Hyundai a demarat o puternică repoziţionare a produselor sale, urmând ca până la finalul anului în curs întreaga sa gamă auto să beneficieze de noua identitate abordată de către producător. Noul model Hyundai de clasa mică, i20, urmează a fi lansat la nivel local în a doua parte a lunii iulie, în timp ce noua generaţie a renumitului SUV Santa Fe urmează a fi prezentat publicului local în cursul lunii octombrie.

Marca Hyundai se regaseste în clasamentul celor mai importante 5 mărci de import autoturisme la nivel naţional, înregistrând o cotă de piaţă de 5,7% în segmentul auto de import.