Peste 1,4 milioane de persoane din întreaga țară au fost cu ochii pe show-ul Antenei 1, iUmor. 

Show-ul Antenei 1 a avut, la nivel național, peste 1,4 milioane de telespectatori. A fost sub ediția de debut, însă și de data aceasta Antena 1 a fost lider detașat. Locul secund i-a revenit Kanal D, cu Exatlon, și o medie de 1,2 milioane de privitori. Pro TV a fost pe trei, cu filmul Jurassic World pe interval.

Antena 1 a câștigat și orașele. Show-ul iUmor a fost urmărit, în medie de aproape 680.000 de persoane. Locurile doi și trei le-a revenit posturilor Kanal D și Pro TV cu cifre aproape la egalitate: în jur de 550.000 de privitori.

iUmor s-a clasat pe primul loc și pe segmental comercial, target pe care a câștigat detașat. Postul s-a apropiat de 340.000 de telespectatori tineri. Pe locul al doilea a fost Pro TV cu aproape 290.000 de persoane, în timp ce Kanal D a avut poziția a treia cu 210.000 de persoane, potrivit Paginademedia.ro.